2

2

1

1

On Line



Breaking News

Δείτε τα τελευταία νέα!


NEA MEΛΗ / NEW MEMBERS

Members Load More

Διαβάστε Αρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας!

Διαβάστε Αρθρα Επιστήμης και Τεχνολογίας!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Επιστήμη και Τεχνολογία Load More

Ειδήσεις και Νέα απο το Διαδίκτυο!

Ειδήσεις και Νέα απο το Διαδίκτυο!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Latest News Load More

Διαβάστε Αρθρα με Αποψη!

Διαβάστε Αρθρα με Αποψη!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Απόψεις Load More

Διαβάστε τα καλά ΝΕΑ για την Ελλάδα!

Διαβάστε τα καλά ΝΕΑ για την Ελλάδα!
Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερα

Good News! Load More

Important Articles!

Important Articles!

Σημαντικά Αρθρα Load More



Δείτε τις τελευταίες Αναρτήσεις μας!



Δείτε τις τελευταίες Αναρτήσεις μας!


Πατήστε Load More για να δείτε περισσότερες αναρτήσεις.!



Monday, March 31, 2014

Τζόυς Ευείδη: Ξεκληρίστηκε η οικογένειά μου σε ένα μήνα


Η Τζόυς Ευείδη σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό «Life» μίλησε για την κατάθλιψη που πέρασε, την απώλεια των γονιών της μέσα σε ένα μήνα, τις φοβίες της και τον ξαφνικό χωρισμό της μετά από 14 χρόνια σχέσης.
«Το ότι παίζεις έναν κωμικό ρόλο στη δουλειά σου δεν σημαίνει ότι τον κουβαλάς και στη ζωή σου. Έχω περάσει τρελές περιόδους μαύρης κατάθλιψης, όπου τα βράδια πήγαινα και έπαιζα βαρβάτες κωμωδίες και κανείς δεν καταλάβαινε τίποτα», εξομολογήθηκε η γνωστή ηθοποιός.

Για τους λόγους που την οδήγησαν στην κατάθλιψη, ανέφερε:
«Ξεκληρίστηκε η οικογένειά μου σε ένα μήνα. Αρχικά έφυγε η μητέρα μου και στο μήνα πάνω ο πατέρας μου, δεν άντεξε και την ακολούθησε. Ήταν πολύ άγριο, γιατί δεν έχω σόι, είμαι ένα παιδί μόνο του. Ούτε αδέλφια, ούτε ξαδέλφια. Ξαφνικά δεν είχα οικογένεια.

Ένιωσα ότι δεν είχα σημείο αναφοράς, ότι απλά φύτρωσα. Κάτι που ήταν καθεστώς, άνθρωποι που ήταν η καθημερινότητά μου, η ρουτίνα μου, εξαφανίστηκαν. Δεν είχα το περιθώριο όμως να το πάρω πολύ βαθιά. Έπρεπε να δουλέψω για να επιβιώσω. Και αν κλεινόμουν στο σπίτι πίνοντας χάπια και κλαίγοντας, θα πέθαινα απ' την πείνα.

Αυτό που με κράτησε ήταν ότι με τους γονείς μου είχα εξαιρετικές σχέσεις, ξεκάθαρες. Δεν είχε μείνει λοιπόν τίποτα πίσω. Δεν έμειναν απωθημένα».

Μάλιστα, λίγο αργότερα συμπλήρωσε:

«Κάποια στιγμή το σπίτι μου ήταν σαν τάφος. Γιατί πρέπει να σου πω, πως είχα ένα σκύλο, που και αυτός πέθανε την ίδια περίοδο, ενώ λίγο πριν είχα χωρίσει ύστερα από 14 χρόνια».
Όσο για την αιτία του χωρισμού της, με ειλικρίνεια παραδέχθηκε:
«Ο χωρισμός προέκυψε με τον γνωστό τρόπο, που ονομάζεται κέρατο. Δικό του!
Τώρα με βλέπεις και με ακούς χαλαρή. Εκείνη την ώρα όμως δεν τα έλεγα και τόσο χαλαρά. (...)

Ήρθα προ τετελεσμένων... Απλά μου ανακοίνωσε πως γνώρισε έναν άλλον άνθρωπο.
Τι μπορείς να πεις σε αυτό; (...) Πέρασε μεγάλο διάστημα για να έρθω στα ίσα μου.

Ένιωσα προδομένη. Νόμιζα, το βόδι, πως είχα βρει το άλλο μου μισό.Είχα όμως τη μεγάλη τύχη να έχω πολλές, μικρές οικογενειούλες φίλων μου.
Πρόκειται για σχέσεις δοκιμασμένες, που στάθηκαν δίπλα μου τόσο πολύ».
Share This
Blogger
Facebook
Disqus

comments powered by Disqus

No comments:

Post a Comment

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Subscribe
Labels
Popular Posts

Gaia Group / Our Channel

Gaia Group / Our Channel
press on the picture

Google+

Like Us

Enjoy Us!

Enjoy Us!

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *

SITE MAP

Translate

© 1001Networks All rights reserved